Original title:
Zhodnocení komunikační kampaně kliniky GHC v rámci reality show Mladší o pár let II
Translated title:
Analysis of the GHC Clinic Prague´s communication campaign in the reality show “Mladší o pár let II”
Authors:
Váňová, Michaela ; Karlíček, Miroslav (advisor) ; Chytková, Zuzana (referee) Document type: Bachelor's theses
Year:
2010
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[cze][eng] Bakalářská práce analyzuje účinnost komunikační kampaně kliniky GHC v rámci reality show Mladší o pár let II. Pro kompletní zhodnocené dané marketingové činnosti byly provedeny tři analýzy: analýza účinnosti kampaně z hlediska kliniky GHC jakožto zadavatele kampaně, analýza účinnosti kampaně s ohledem na sledovanost pořadu Mladší o pár let II a analýza účinnosti kampaně na základě kvalitativního výzkumu cílové skupiny kliniky GHC.The Bachelor's thesis focuses on efficiency of the communication campaign in the Czech reality show "Mladší o pár let II". There were performed three analyses: analysis of the efficiency with the GHC Clinic Prague as a campaign sponsor, analysis of the campaign's efficiency according to the ratings of the reality show "Mladší o pár let II" and analysis of the clinic's target group based on quantitative research.
Keywords:
aesthetic medicine; Czech reality show Mladší o pár let II; GHC Clinic Prague; Product placement; sponsorship of the TV show; estetická medicína; Klinika GHC; Product placement; reality show Mladší o pár let II; sponzoring televizního pořadu
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/27540