Název:
Zhodnocení komunikační kampaně kliniky GHC v rámci reality show Mladší o pár let II
Překlad názvu:
Analysis of the GHC Clinic Prague´s communication campaign in the reality show “Mladší o pár let II”
Autoři:
Váňová, Michaela ; Karlíček, Miroslav (vedoucí práce) ; Chytková, Zuzana (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2010
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Bakalářská práce analyzuje účinnost komunikační kampaně kliniky GHC v rámci reality show Mladší o pár let II. Pro kompletní zhodnocené dané marketingové činnosti byly provedeny tři analýzy: analýza účinnosti kampaně z hlediska kliniky GHC jakožto zadavatele kampaně, analýza účinnosti kampaně s ohledem na sledovanost pořadu Mladší o pár let II a analýza účinnosti kampaně na základě kvalitativního výzkumu cílové skupiny kliniky GHC.The Bachelor's thesis focuses on efficiency of the communication campaign in the Czech reality show "Mladší o pár let II". There were performed three analyses: analysis of the efficiency with the GHC Clinic Prague as a campaign sponsor, analysis of the campaign's efficiency according to the ratings of the reality show "Mladší o pár let II" and analysis of the clinic's target group based on quantitative research.
Klíčová slova:
estetická medicína; Klinika GHC; Product placement; reality show Mladší o pár let II; sponzoring televizního pořadu; aesthetic medicine; Czech reality show Mladší o pár let II; GHC Clinic Prague; Product placement; sponsorship of the TV show
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/27540