Název: Efektívne zapojenie celebrít do reklamy
Překlad názvu: Effective celebrity involvement in marketing
Autoři: Kožáriková, Kristína ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Vávra, Oldřich (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2010
Jazyk: slo
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [slo] [cze] [eng]

Klíčová slova: celebrita; efektivita; reklama; značka; advertisement; brand; Celebrity; effectiveness

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/28131

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-72294


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2011-11-30, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet