Název:
Analýza kupního chování na trhu s biopotravinami
Překlad názvu:
Purchasing Behavior Analysis on the Wholefood Market
Autoři:
Havelková, Alžběta ; Hesková, Marie (vedoucí práce) ; Žilková, Alena (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Diplomová práce na téma "Analýza kupního chování na trhu s biopotravinami" se zabývá vztahem zákazníků k biopotravinám. Jsou v ní analyzovány teoretické aspekty rozhodování spotřebitele a specifika trhu s biopotravinami v ČR. Zahrnuje prezentaci výsledků marketingového výzkumu týkající se obecného povědomí lidí o biopotravinách a souvisejících nákupních zvyklostí, který byl zpracován na základě teoretických poznatků. V závěru je zpracován návrh marketingových doporučení pro ekonomické subjekty působící na trhu s biopotravinami.The master thesis named "Analysis of purchasing behaviour on the organic food market" deals with relationship of customers towards organic food. There are theorecital aspects of customer's decision analyzed as well as specifics of the organic food market in the Czech Republic. The thesis includes results of marketing research regarding general awareness of organic food and related purchasing conventions, which has been processed based on theoretical knowledges. There is a proposal of marketing suggestions for economic subjects which act at the organic food market, made at the end of the thesis.
Klíčová slova:
biopotraviny; kupní chování; rozhodování spotřebitele; customer's decision; organic food; purchasing behaviour
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/28479