Název:
Analýza positioningu značky Flora
Překlad názvu:
Analysis of Positiong of Brand Flora
Autoři:
Křížová, Lenka ; Lhotáková, Markéta (vedoucí práce) ; Čechura, Jan (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2010
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Hlavním cílem této práce je analýza positioningu značky Flora na českém trhu. Pro svoji analýzu použiji vybrané marketingové nástroje jako je analýza konkurence, SWOT analýza včetně kompletní analýzy marketingového mixu. Nejdůležitějším zdrojem informací mi však budou kvalitativní rozhovory se spotřebiteli. Na závěr výzkumu porovnám žádoucí positing této značky se skutečným a navrhu možná řešení pro vylepšení celkové positioningové strategie.The main aim of this thesis is to analyze the positioning of Flora brand on the czech market. For my analysis I will use the chosen marketing tools such as the competitor analysis, SWOT analysis so as the analysis of marketing mix. The key source of information will be the qualitative research. On the basis of that I will compare the ideal positioning with the real one and come with the appropriate suggestions which could help to improve the positioning strategy of Flora brand in the Czech republic.
Klíčová slova:
Marketing; Positioning; Značka; Brand; Marketing; Positioning
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/28578