Název:
Analýza spokojenosti návštěvníků s doplňkovými službami zoologické zahrady
Překlad názvu:
The Analysis of the Visitors' Satisfaction with Complimentary Services of Zoological Garden
Autoři:
Faladová, Jarmila ; Nový, Jan (vedoucí práce) ; Musil, Martin (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Bakalářská práce se zabývá analýzou spokojenosti návštěvníků s doplňkovými službami poskytovanými Zoologickou zahradou Ohrada. Cílem práce je zjistit míru spokojenosti návštěvníků, a zda poskytování služeb prostřednictvím externího subjektu ovlivňuje jejich kvalitu.This bachelor thesis analyses visitors' satisfaction of comlementary services provided by Zoological Garden Ohrada. The objective of the thesis is to prove if there is an influence on the quality of providing the services by the external suppliers.
Klíčová slova:
Doplňkové služby; Nezisková organizace; Spokojenost návštěvníka; Complementary services; Non-profit organization; Visitors´s satisfaction
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/28569