Název:
Guerilla marketing a jeho využití v komerčních komunikacích
Překlad názvu:
Guerilla marketing and its application in commercial communications
Autoři:
Klimeš, Tomáš ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Pošepná, Tereza (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2011
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Práce představuje Guerilla marketing jako netradiční metodu komerční komunikace. Nejdříve jsou popsány základy tradičního marketingu. Následuje detailní představení druhů Guerilla marketingu, kde jsou s pomocí praktických ukázek identifikovány jejich přednosti a možnosti využití. Na základě provedeného průzkumu je pak analyzován vztah spotřebitelů k nekonveční komerční komunikaci.The diploma thesis introduces Guerilla marketing as an unconventional method of commercial communication. The basics of traditional marketing are described in the first part of the work. Afterwards, the types of Guerilla marketing are presented whereas their advantages and possibilities are identified using practical examples. The consumers attitude toward the unconventional commercial communication is analyzed with the help of executed survey.
Klíčová slova:
Ambient marketing; Ambush marketing; Buzz marketing; Guerilla marketing; Virální marketing; Ambient marketing; Ambush marketing; Buzz marketing; Guerilla marketing; Viral marketing
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/28528