Název: Franšízing ako forma vstupu na trh
Překlad názvu: Franchising as a form of entering the market
Autoři: Kováčiková, Petra ; Turnerová, Lenka (vedoucí práce) ; Krajča, Jiří (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2010
Jazyk: slo
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [slo] [cze] [eng]

Klíčová slova: franchising; provozní manuál; trh s luxusním zbožím; Franchising; Luxury goods market; operational manual

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/26530

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-72110


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2011-11-30, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet