Název: Analýza marketingového mixu leteckých společností v kontextu rozvoje nízkonákladových operátorů
Překlad názvu: Analysis of marketing mix of airlines in the light of emergence of low-cost operators
Autoři: Pavlík, Michal ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Torová, Kateřina (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2010
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Letecká doprava; letenky; nízkonákladový dopravce; Ryanair; Southwest Airlines; airline ticket; Aviation; lowcost operators; Ryanair; Southwest Airlines

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/28957

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-71822


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2011-11-30, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet