Název:
Firma Zara a její vstup na zahraniční trhy
Překlad názvu:
The company Zara and its entry into foreign markets
Autoři:
Sokolovič, Martin ; Gullová, Soňa (vedoucí práce) ; Sztogrynová, Miroslava (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2008
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: Práca popisuje stratégiu vstupu na zahraničné trhy konceptu svetového rozmeru produkujúceho módu. Je rozdelená do štyroch kapitol. Po zoznámení sa so Skupinou v prvej kapitole, sa čitateľ dozvedá o procese výroby, distribúcie aj systéme predaja. Firemná kultúra je témou tretej kapitoly, v rámci ktorej je vysvetlená aj spoločenská zodpovednosť skupiny INDITEX. Posledná, štvrtá kapitola pojednáva o konkrétnych dosiahnutých výsledkoch činnosti skupiny, čerpaných z najaktuálnejšieho dostupného zdroja.
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/6456