Original title:
Budování značky Four Seasons
Translated title:
Building brand Four Seasons
Authors:
Madarová, Kateřina ; Halík, Jaroslav (advisor) ; Homola, Otokar (referee) Document type: Bachelor's theses
Year:
2008
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
Cílem práce je přiblížit problematiku budování značky společnosti poskytující hotelové služby. V první části se práce zaměřuje na teoretická východiska budování značky, vysvětluje základní pojmy a vazby mezi nimi. V druhé části je teorie aplikována na konkrétní příklad hotelu Four Seasons. Popisuje strategii budování značky od jejího počátku jak ji vytvořil zakladatel hotelu Izadore Sharp až po její zabudování do každého hotelu ve světě. Na závěr uvádí výsledky průzkumu mínění o značce Four Seasons v České republice získané na základě dotazníku.
Keywords:
brand; branding; budování značky; Four Seasons; značka
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/6339