Název:
Výzkum efektivnosti marketingových nástrojů a jejich optimalizace ve firmě Blažek Praha a.s.
Překlad názvu:
Efficiency of the Marketing Tools Research and its Optimalization in the Blažek Praha Company
Autoři:
Ajgrmanová, Lucie ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Blažek, Ladislav (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2008
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: Hlavním cílem bakalářské práce je na základě realizovaného výzkumu trhu zjistit, jak zákazníci firmy Blažek Praha a.s. hodnotí marketingové aktivity firmy a do jaké míry jsou jimi ovlivňovány při rozhodování o nákupu. Bakalářská práce obsahuje relevantní metodou získané informace, které mají firmě poskytnout zpětnou vazbu přímo od zákazníků a usnadnit budoucí rozhodování firmy v oblasti marketingových aktivit. Součástí bakalářské práce je i relevantní teoretické platforma, která je využita při praktické části.
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/6543