Original title:
Výstavy a veletrhy jako nástroj marketingových komunikací
Authors:
Nováková, Zuzana ; Postler, Milan (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2008
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
Výstavy a veletrhy zaznamenávají v celosvětovém měřítku nepřetržitý růst. Představují prostředek, díky kterému dochází ke shromažďování lidí podobných či stejných zájmů na jednom určitém místě v předem vymezeném časovém prostoru. Představují osvědčený nástroj marketingové komunikace, který v souvislosti s okolním dynamickým, technologickým a technickým rozvojem bude v rámci ostatních nástrojů stále více v centru pozornosti. Cílem práce je provedení analýzy výstav a veletrhů z hlediska marketingových komunikací a možnosti jejich využití do budoucnosti. Praktická část je zaměřena na aplikaci teoretických znalostí na konkrétním příkladě společnosti Výstaviště v Lysé nad Labem. Záměrem tohoto úseku je zhodnocení výstaviště v Lysé nad Labem jako možného prostředku prezentace podnikatelů v regionu. Hlavním přínosem této bakalářské práce by mělo být zhodnocení výstav a veletrhů jako možného nástroje marketingových komunikací, analýza současné situace ve výstavnictví a zhodnocení výstaviště v Lysé nad Labem.
Keywords:
marketingové komunikace; veletrhy; Výstaviště Lysá nad Labem; výstavy
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/7069