Original title: Komunikační strategie společnosti T-Mobile
Authors: Cigošová, Petra ; Halík, Jaroslav (advisor) ; Skripnik, Štěpán (referee)
Document type: Bachelor's theses
Year: 2008
Language: cze
Publisher: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstract: Cílem bakalářské práce je popsat, interpretovat a zhodnotit komunikační strategii produktu pro mladé ? tarifu BAV SE společnosti T-Mobile Czech Republic a.s. a navrhnout firmě pro budoucí komunikaci vlastní doporučení. Jednotlivé nástroje marketingové komunikace, které společnost k oslovení cílové skupiny použila, jsou představeny na ukázkách dvou doposud uskutečněných reklamních kampaní. Pro lepší porozumění tématu je práce rovněž prokládána teoretickými poznatky.

Institution: University of Economics, Prague (web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague.
Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/7471

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-7005


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of Economics, Prague
Academic theses (ETDs) > Bachelor's theses
 Record created 2011-07-01, last modified 2022-03-03


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share