Název: Komunikační strategie společnosti T-Mobile
Autoři: Cigošová, Petra ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Skripnik, Štěpán (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2008
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: Cílem bakalářské práce je popsat, interpretovat a zhodnotit komunikační strategii produktu pro mladé ? tarifu BAV SE společnosti T-Mobile Czech Republic a.s. a navrhnout firmě pro budoucí komunikaci vlastní doporučení. Jednotlivé nástroje marketingové komunikace, které společnost k oslovení cílové skupiny použila, jsou představeny na ukázkách dvou doposud uskutečněných reklamních kampaní. Pro lepší porozumění tématu je práce rovněž prokládána teoretickými poznatky.

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/7471

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-7005


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2011-07-01, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet