Original title: Marketingová strategie konkrétní firmy
Translated title: Marketing strategy of a particular company
Authors: Fasselová, Iva ; Filipová, Alena (advisor) ; Zeman, Jiří (referee)
Document type: Bachelor's theses
Year: 2007
Language: cze
Publisher: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstract: Tato práce se zabývá marketingovou strategií Komerční banky,a.s., jedné z nejdůležitějších bankovních institucí u nás. Cílem práce je představit organizaci, fungování a činnosti jednotlivých oddělení marketingu Komerční banky a na základě těchto informací podat představu právě o její celkové marketingové strategii. Pro vytvoření lepší představy dodávám vizuály propagačních a jiných materiálů, které lze nalézt nejen v příloze.
Keywords: Komerční banka; Marketing; marketingový mix; organizace; strategie

Institution: University of Economics, Prague (web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague.
Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/3634

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-6954


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of Economics, Prague
Academic theses (ETDs) > Bachelor's theses
 Record created 2011-07-01, last modified 2022-03-03


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share