Original title:
Marketingová strategie konkrétní firmy
Translated title:
Marketing strategy of a particular company
Authors:
Fasselová, Iva ; Filipová, Alena (advisor) ; Zeman, Jiří (referee) Document type: Bachelor's theses
Year:
2007
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
Tato práce se zabývá marketingovou strategií Komerční banky,a.s., jedné z nejdůležitějších bankovních institucí u nás. Cílem práce je představit organizaci, fungování a činnosti jednotlivých oddělení marketingu Komerční banky a na základě těchto informací podat představu právě o její celkové marketingové strategii. Pro vytvoření lepší představy dodávám vizuály propagačních a jiných materiálů, které lze nalézt nejen v příloze.
Keywords:
Komerční banka; Marketing; marketingový mix; organizace; strategie
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/3634