Název:
Marketingová strategie konkrétní firmy
Překlad názvu:
Marketing strategy of a particular company
Autoři:
Fasselová, Iva ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2007
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: Tato práce se zabývá marketingovou strategií Komerční banky,a.s., jedné z nejdůležitějších bankovních institucí u nás. Cílem práce je představit organizaci, fungování a činnosti jednotlivých oddělení marketingu Komerční banky a na základě těchto informací podat představu právě o její celkové marketingové strategii. Pro vytvoření lepší představy dodávám vizuály propagačních a jiných materiálů, které lze nalézt nejen v příloze.
Klíčová slova:
Komerční banka; Marketing; marketingový mix; organizace; strategie
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/3634