Název: Marketingová strategie konkrétní firmy
Překlad názvu: Marketing strategy of a particular company
Autoři: Fasselová, Iva ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2007
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: Tato práce se zabývá marketingovou strategií Komerční banky,a.s., jedné z nejdůležitějších bankovních institucí u nás. Cílem práce je představit organizaci, fungování a činnosti jednotlivých oddělení marketingu Komerční banky a na základě těchto informací podat představu právě o její celkové marketingové strategii. Pro vytvoření lepší představy dodávám vizuály propagačních a jiných materiálů, které lze nalézt nejen v příloze.
Klíčová slova: Komerční banka; Marketing; marketingový mix; organizace; strategie

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/3634

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-6954


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2011-07-01, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet