Original title: Hodnocení nákupního centra
Authors: Zápotocká, Zuzana ; Filipová, Alena (advisor) ; Zeman, Jiří (referee)
Document type: Bachelor's theses
Year: 2008
Language: cze
Publisher: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstract: Smyslem této práce je prozkoumat strategii nákupního centra Nový Smíchov a jeho nákupní prostředí podložené teoretickými východisky. Dále analyzovat silné a slabé stránky, zjistit výhody a nevýhody tohoto centra z pohledu zákazníků a vyhodnotit jeho situaci na trhu. Na začátku této práce bych ráda představila nákupní centrum Nový Smíchov jako takové a dále bych pak přiblížila teoretickou stránku nákupní atmosféry. Budeme na ní nahlížet jak z pohledu kvantitativního, tak i kvalitativního. Následně bude popsán exteriér nákupního centra, jako jsou např. vstupní prostory, parkovací plochy, architektura stavby, atd. V dalších částech se zaměřím na interiér centra, jeho jednotlivé maloobchodní jednotky, poskytované služby a zákazníky. Součástí této práce bude i samostatná kapitola věnující se hypermarketu Tesco, ve které se čtenář seznámí nejen s historií této společnosti, ale i současností. Dopodrobna budou rozepsány jednotlivé složky interiéru a jejich klady i zápory. V neposlední řadě budeme analyzovat trh nákupních center v České republice a jeho předpokládaný budoucí vývoj.
Keywords: centra; Hodnocení; Nový; nákupního; Smíchov

Institution: University of Economics, Prague (web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague.
Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/5150

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-6948


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of Economics, Prague
Academic theses (ETDs) > Bachelor's theses
 Record created 2011-07-01, last modified 2022-03-03


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share