Original title:
Hodnocení nákupního centra
Authors:
Zápotocká, Zuzana ; Filipová, Alena (advisor) ; Zeman, Jiří (referee) Document type: Bachelor's theses
Year:
2008
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
Smyslem této práce je prozkoumat strategii nákupního centra Nový Smíchov a jeho nákupní prostředí podložené teoretickými východisky. Dále analyzovat silné a slabé stránky, zjistit výhody a nevýhody tohoto centra z pohledu zákazníků a vyhodnotit jeho situaci na trhu. Na začátku této práce bych ráda představila nákupní centrum Nový Smíchov jako takové a dále bych pak přiblížila teoretickou stránku nákupní atmosféry. Budeme na ní nahlížet jak z pohledu kvantitativního, tak i kvalitativního. Následně bude popsán exteriér nákupního centra, jako jsou např. vstupní prostory, parkovací plochy, architektura stavby, atd. V dalších částech se zaměřím na interiér centra, jeho jednotlivé maloobchodní jednotky, poskytované služby a zákazníky. Součástí této práce bude i samostatná kapitola věnující se hypermarketu Tesco, ve které se čtenář seznámí nejen s historií této společnosti, ale i současností. Dopodrobna budou rozepsány jednotlivé složky interiéru a jejich klady i zápory. V neposlední řadě budeme analyzovat trh nákupních center v České republice a jeho předpokládaný budoucí vývoj.
Keywords:
centra; Hodnocení; Nový; nákupního; Smíchov
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/5150