Název:
Hodnocení nákupního centra
Autoři:
Zápotocká, Zuzana ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2008
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: Smyslem této práce je prozkoumat strategii nákupního centra Nový Smíchov a jeho nákupní prostředí podložené teoretickými východisky. Dále analyzovat silné a slabé stránky, zjistit výhody a nevýhody tohoto centra z pohledu zákazníků a vyhodnotit jeho situaci na trhu. Na začátku této práce bych ráda představila nákupní centrum Nový Smíchov jako takové a dále bych pak přiblížila teoretickou stránku nákupní atmosféry. Budeme na ní nahlížet jak z pohledu kvantitativního, tak i kvalitativního. Následně bude popsán exteriér nákupního centra, jako jsou např. vstupní prostory, parkovací plochy, architektura stavby, atd. V dalších částech se zaměřím na interiér centra, jeho jednotlivé maloobchodní jednotky, poskytované služby a zákazníky. Součástí této práce bude i samostatná kapitola věnující se hypermarketu Tesco, ve které se čtenář seznámí nejen s historií této společnosti, ale i současností. Dopodrobna budou rozepsány jednotlivé složky interiéru a jejich klady i zápory. V neposlední řadě budeme analyzovat trh nákupních center v České republice a jeho předpokládaný budoucí vývoj.
Klíčová slova:
centra; Hodnocení; Nový; nákupního; Smíchov
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/5150