Original title: Význam zákaznické typologie pro konkrétní firmu a její využití
Authors: Fialová, Rut ; Khelerová, Vladimíra (advisor) ; Turnerová, Lenka (referee)
Document type: Bachelor's theses
Year: 2007
Language: cze
Publisher: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstract: Typologie zákazníků zaměřená na skupinu návštěvníků koncertů vážné hudby. Zjišťuje jejich strukturu, charakteristiky, návyky, preference a media, která tato skupina sleduje. Výzkum je založen na dotazníkovém šetření. Výsledky výzkumu jsou použity pro určení cílové skupiny, na kterou má být namířena reklama.

Institution: University of Economics, Prague (web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague.
Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/4771

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-6925


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of Economics, Prague
Academic theses (ETDs) > Bachelor's theses
 Record created 2011-07-01, last modified 2022-03-03


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share