Original title: Česká republika jako zboží - marketingová komunikace
Translated title: The Czech Republic as a Commodity - Marketing Communication
Authors: Pavlů, Jan ; Boučková, Jana (advisor) ; Skála, Patrik (referee)
Document type: Bachelor's theses
Year: 2007
Language: cze
Publisher: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstract: Bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací České republiky, a to zejména komunikací veřejného sektoru, a dále vnímáním této komunikace českou veřejností.
Keywords: komunikace; logo; republika; výzkum; česká

Institution: University of Economics, Prague (web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague.
Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/4822

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-6900


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of Economics, Prague
Academic theses (ETDs) > Bachelor's theses
 Record created 2011-07-01, last modified 2022-03-03


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share