Název: Česká republika jako zboží - marketingová komunikace
Překlad názvu: The Czech Republic as a Commodity - Marketing Communication
Autoři: Pavlů, Jan ; Boučková, Jana (vedoucí práce) ; Skála, Patrik (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2007
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací České republiky, a to zejména komunikací veřejného sektoru, a dále vnímáním této komunikace českou veřejností.
Klíčová slova: komunikace; logo; republika; výzkum; česká

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/4822

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-6900


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2011-07-01, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet