Original title: Vliv smyslových aspektů na nákupní chování zákazníků (generace Z) v maloobchodních řetězcích
Translated title: The influence of sensory aspects on shopping behaviour of customers (generation Z) in retail chains
Authors: Pernicová, Natálie ; Charvátová, Kristína (referee) ; Marciánová, Pavla (advisor)
Document type: Master’s theses
Year: 2025
Language: cze
Publisher: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: consumer; drugstore; exterior; generation Z; interior; merchandising; senses; Sensory marketing; shopping behaviour; drogerie; exteriér; generace Z; interiér; merchandising; nákupní chování; Smyslový marketing; smysly; spotřebitel

Institution: Brno University of Technology (web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library.
Original record: https://hdl.handle.net/11012/252489

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-682726


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > Brno University of Technology
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2025-06-24, last modified 2025-06-25


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share