Název:
Internetový marketing
Překlad názvu:
Internet Marketing
Autoři:
Skočík, Miroslav ; Novák, Jiří (oponent) ; Němcová, Zuzana (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2014
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Diplomová práce se zaměřuje na výběr a aplikaci vhodných nástrojů internetového marketingu. Specifikuje možné oblasti B2C propagace na internetu. Analyzuje vybranou společnost a její dosavadní působení v oblasti internetového podnikání vzhledem k doporučeným postupům a postupům konkurenčních společností. Využívá teoretických znalostí a analýz k aplikaci navržené strategie internetového marketingu a nakonec porovnává dosažené výsledky aplikace jednotlivých oblastí internetového marketingu.
Diploma thesis focuses on the selection and application of appropriate internet marketing tools. It specifies possible fields of B2C promotion on the internet. It analyses chosen company and its existing operations in the field of internet marketing due to recommended procedures and procedures of its competitors. Diploma thesis uses theoretical knowledge and analysis for application of proposed internet marketing strategy and finally compares performances of applied areas of the internet marketing.
Klíčová slova:
e-mail marketing; Facebook; Google Analytics.; Google+; heureka.cz; Internetový marketing; online marketing; PPC; SEO; sociální sítě; Twitter; User Experience; zbozi.cz; zbožové srovnávače; e-mail marketing; Facebook; Google Analytics.; Google+; heureka.cz; Internet marketing; online marketing; PPC; SEO; shopping guide; social media; Twitter; User Experience; zbozi.cz
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: https://hdl.handle.net/11012/250258