Original title:
Internetový marketing
Translated title:
Internet Marketing
Authors:
Skočík, Miroslav ; Novák, Jiří (referee) ; Němcová, Zuzana (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2014
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Diplomová práce se zaměřuje na výběr a aplikaci vhodných nástrojů internetového marketingu. Specifikuje možné oblasti B2C propagace na internetu. Analyzuje vybranou společnost a její dosavadní působení v oblasti internetového podnikání vzhledem k doporučeným postupům a postupům konkurenčních společností. Využívá teoretických znalostí a analýz k aplikaci navržené strategie internetového marketingu a nakonec porovnává dosažené výsledky aplikace jednotlivých oblastí internetového marketingu.
Diploma thesis focuses on the selection and application of appropriate internet marketing tools. It specifies possible fields of B2C promotion on the internet. It analyses chosen company and its existing operations in the field of internet marketing due to recommended procedures and procedures of its competitors. Diploma thesis uses theoretical knowledge and analysis for application of proposed internet marketing strategy and finally compares performances of applied areas of the internet marketing.
Keywords:
e-mail marketing; Facebook; Google Analytics.; Google+; heureka.cz; Internet marketing; online marketing; PPC; SEO; shopping guide; social media; Twitter; User Experience; zbozi.cz; e-mail marketing; Facebook; Google Analytics.; Google+; heureka.cz; Internetový marketing; online marketing; PPC; SEO; sociální sítě; Twitter; User Experience; zbozi.cz; zbožové srovnávače
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: https://hdl.handle.net/11012/250258