Název:
Marketingový plán pro zvýšení prodeje tonerů
Překlad názvu:
Marketing Plan to Increase Toner Sales
Autoři:
Křivová, Tereza ; Kotyzová, Pavla (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2014
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Předmětem bakalářské práce je návrh marketingového plánu pro firmu „DOTČENÝ SUBJEKT“, s.r.o. Práce je rozdělena do čtyř částí. První část se věnuje vymezení problému a vytyčení cíle. Druhá část vymezuje teoretická východiska, ze kterých se vychází v praktické části. Ve třetí části je pozornost věnována samotné firmě, jejímu popisu a analýze problému. V poslední části je vytvořen návrh marketingového plánu.
The subject of this barchelor thesis is to create a marketing plan proposal for „DOTČENÝ SUBJEKT“ Ltd company. The work is divided into 4 parts. The first deals with the definition of the problem and goals. The second part of the theory under which it is based on the practical part. The third chapter focuses on the analysis of the problem and the performance of the company and its current situation. And in the last chapter created a marketing plan.
Klíčová slova:
Marketing; marketingové prostředí; marketingový mix; marketingový plán; PEST analýza; segmentace trhu; SWOT analýza; market segmentation; Marketing; marketing environment; marketing mix; marketing plan; PEST analysis; SWOT analysis
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: https://hdl.handle.net/11012/250139