Název:
Komunikační strategie sport centra Na Zámečku
Autoři:
Blahová, Eliška ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Štrátová, Bohdana (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2008
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: Bakalářská práce na téma : ?Komunikační strategie sport centra Na Zámečku? se zabývá diagnózou dnešního stavu a návrhy na zlepšení do budoucna. Práce se v teoretické části věnuje povětšinou úvahou nad významem marketingové strategie v současném obchodním styku na národní i nadnárodní úrovni. Metodologická část začíná vymezením oblasti, kde se nalézá největší počet konkurenčních středisek a následně také stanovením jejich výhod oproti sport centru Na Zámečku, z kterých ovšem může toto sport centrum čerpat inspiraci. Práce hodnotí také cenovou politiku, ale pouze v jedné oblasti služeb, jež je jeho prioritou a tou je tenis. Dále práce představuje sport centrum jako takové ? geografickou polohu, historii, současnost i budoucnost. Zhodnocení současného stavu do konce roku 2007 je také důležitou součástí, která slouží především k zamyšlení se nad chybami minulého období. Největší důraz je kladen na poslední část nazvanou ?Komunikační strategie pro rok 2008?. V tomto úseku využívám znalosti, které jsem získala studiem na Vysoké škole ekonomické během bakalářského programu. Tento úsek může zároveň sloužit jako základní podklad pro samotnou komunikaci s klienty sport centra dle jednotlivých typů akcí. Závěr práce vyhodnocuje, zda-li byl cíl práce, který je stanoven v úvodu, splněn či nikoliv. Příloha obsahuje například mapu areálu a logo sport centra Na Zámečku.
Klíčová slova:
komunikace; konkurence; propagace; strategie; zákazník
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/4939