Název: Influencer marketing a jeho využití pro propagaci hotelů
Autoři: Dobrovolný, Milan
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2024
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: cestovní ruch; collaboration; influencer marketing; multimedia communication; multimediální komunikace; social networks; sociální sítě; spolupráce; tourism; viral video; virální video

Instituce: Mendelova univerzita v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři Mendelovy univerzity.
Původní záznam: https://is.mendelu.cz/zp/index.pl?podrobnosti=121807

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-651743


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Mendelova univerzita v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2024-09-22, naposledy upraven 2024-10-20.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet