Název: Návrh marketingové strategie vybraného podniku
Autoři: Kašparovská, Adriana
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2020
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: marketing mix; marketing strategy; marketingová strategie; marketingový mix; PESTE analysis; PESTE analýza; Porter's five forces; Porterův model pěti sil; Reborn Food s.r.o.; SWOT analysis; SWOT analýza

Instituce: Mendelova univerzita v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři Mendelovy univerzity.
Původní záznam: https://is.mendelu.cz/zp/index.pl?podrobnosti=90198

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-650912

 Záznam vytvořen dne 2024-09-05, naposledy upraven 2024-09-05.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet