Název:
Marketingový plán společnosti MONETA Leasing
Autoři:
Zedníčková, Michaela Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2022
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Zedníčková, M. Marketingový plán společnosti MONETA Leasing. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2022. Předmětem práce je vysvětlení základních pojmů ve finanční oblasti zaměřené na financování předmětů, marketingu finanční společnosti a následná tvorba marketingového plánu vybrané společnosti měnící své zaměření na zemědělskou techniku, konkrétně MONETA Leasing. Teoretická část vysvětluje základní pojmy týkající se úvěru, leasingu a jeho dalších forem a marketingu. Praktická část je zaměřena na vybranou společnost, analýzu jejího vnějšího a vnitřního prostředí a samotnou tvorbu marketingového plánu.Zedníčková, M. The marketing plan of MONETA Leasing. Bachelor thesis. Brno: Mendel University, 2022. The subject of my thesis is an explanation of basic concepts in the field of financing of subjects, marketing of a financial company and the subsequent creation of marketing plan of a selected company changing their specialization to agricultural technology, specifically MONETA Leasing. The theoretical part explains the basic concepts related to credit, leasing and its other forms and marketing. The practical part is focused on the selected company, analysis of its external and internal environment and the creation of a marketing plan.
Klíčová slova:
credit; financial leasing; finanční leasing; leaseback; marketing mix; marketing plan; marketingový mix; marketingový plán; MONETA Leasing; operative leasing; operativní leasing; zpětný leasing; úvěr