Název:
Kvalita služeb vybraného ubytovacího zařízení
Autoři:
Koláčková, Zuzana Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2021
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Práce je zaměřena na identifikaci spokojenosti a péče o zákazníky vybraného uby-tovacího zařízení. Zkoumá jak vnější, tak vnitřní vlivy, které mohou působit na zá-kazníky, a tím vybudovat jejich loajalitu a důvěryhodnost k tomuto zařízení. Výzkum je proveden pomocí detailního vymezení zkoumaného problému a sesbí-ráním primárních dat. V daném ubytovacím zařízení proběhlo sbírání dat pomocí online dotazníku, individuální komunikace a pozorování. Závěrem jsou všechna data a současný stav zanalyzovány. Na základě dosažených výsledků a poznatků jsou autorkou navržena opatření, která by mohly být využita při následné realizaci projektu.The aim of this Bachelor thesis is to identify customer’s satisfaction and customer service of accommodation facility selected. It is focusing on internal and external impacts, which can cause customer’s loyalty and behaviour. Research is made by detailed problem information, collecting primary data. Also, data was collected by online survey from guests of accommodation selected. In the end, all collected data and actual situation are processed and analysed. With results from work I propose measures, which can be helpful for future realisation of this project.
Klíčová slova:
accommodation facility; hotel; satisfaction; SERVQUAL; spokojenost zákazníka; ubytovací zařízení