Original title:
Komunikace programů vinařské turistiky
Authors:
Krišpínová, Denisa Document type: Bachelor's theses
Year:
2015
Language:
cze Abstract:
[cze][eng] Bakalářská práce je zaměřena na marketingovou komunikaci programů vinařské turistiky. Cílem je analyzovat komunikační mix subjektů poskytující institucionální programy vinařské turistiky v Jihomoravském kraji a navrhnout jednotnou komunikační strategii v rámci celé České republiky. Práce je rozdělena na dvě části a to na literární rešerši a praktickou část. Teoretická část obsahuje poznatky z odborné literatury týkající se marketingové komunikace, které budou v praktické části aplikovány na analýzu komunikace jednotlivých institucí. V závěru práce se objeví vytvořený návrh jednotné komunikační strategie.The bachelor thesis focuses on marketing communication of wine tourism. The aim of this bachelor thesis is to analyse a communication mix of operators providing institutional program of wine tourism in South Moravian region and propose a unified communication strategy for Czech Republic. This thesis is divided into a theoretical and a practical part. The first part deals with explanation of main terms related to a marketing communication, which are applied in the second part. In the conclusion there is formed a proposal of a unified communication strategy.
Keywords:
jižní Morava; komunikační mix; komunikační strategie; marketingová komunikace; SWOT analýza; vinařská turistika