Název:
Návrh marketingových strategií pro podnik
Autoři:
Lacinová, Eliška Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2021
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem diplomové práce je analyzovat současnou situaci v námi vybraném podniku Hotel Royal Ricc. Nejprve se věnujeme problému teoreticky, pomocí literatury. Následně je vytvořena analýza vnitřního a vnějšího prostředí podniku, a zhodno-cena současná strategie podniku. Dále porovnáváme náš podnik s nejbližší kon-kurencí, pomocí některých vybraných ukazatelů. Pro bližší zkoumání vnějšího okolí je analýza doplněna kvantitativním výzkumem, kde se zaměřujeme i na otáz-ky, týkající se trendů v oblasti hotelnictví. Získané výsledky porovnáváme s veřejně dostupnými výzkumy. Na závěr práce jsou zpracovány návrhy, které by měly napomoci podniku získat lepší postavení na trhu a získat nové zákazníky.The diploma thesis’s aim is to analyze the current situation of our chosen company, Hotel Royal Ricc. First, we consider the problem theoretically with the help of available documentation. Subsequently, an analysis of the internal and external environment of the company is created; the current strategy of the company is evaluated, and then we compare our company with the nearest competition using specific, selected indicators. For a closer examination of the external environment, the analysis is supplemented by quantitative research, where we also focus on issues related to trends in the hotel industry. Subsequently, we compare the results with publicly available research. At the end of the analysis, proposals are made that should help the company gain a better position in the market and also gain new customers.
Klíčová slova:
accommodation; cestovní ruch; hotel; innovation; inovace; marketing strategy; marketingová strategie; tourism; ubytovací zařízení