Název: Vyhodnocení marketingové komunikace v zahraničních společnostech
Autoři: Mrkvica, Jakub
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2016
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: banky; klient; komunikace; komunikační mix; marketing; marketingová komunikace; segment; společnost; sub-segment

Instituce: Mendelova univerzita v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři Mendelovy univerzity.
Původní záznam: http://is.mendelu.cz/zp/index.pl?podrobnosti=73665

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-649412


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Mendelova univerzita v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2024-09-05, naposledy upraven 2024-09-06.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet