Název:
Positioning výrobku Plum Vodka
Autoři:
Krátká, Aneta Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2015
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Bakalářská práce se zabývá analýzou produktu Plum vodka od společnosti RUDOLF JELÍNEK a. s. Cílem bakalářské práce je zjistit současnou pozici produktu Plum vodka na trhu. V práci je zkoumáno chování spotřebitelů na trhu s lihovinami a ochucenými vodkami a analýza konkurenčních produktů Plum vodky. Autorka nabízí možná řešení na základě zjištěných výsledků pocházejících z primárních a sekundárních zdrojů.Bachelor's thesis analyses the position of the product Plum vodka from RUDOLF JELÍNEK PLC in the Czech Republic. The aim of this thesis is to determinate current position of Plum vodka in market. The research for the thesis has been oriented on the consumer's behaviour in the market with spirits and flavored vodka as well as on the analysis of competitive products. The author offers possible solutions based on the results from primary and secondary sources.
Klíčová slova:
cílová skupina; marketingová komunikace; marketingový výzkum; ochucená vodka; pozice produktu