Název:
Návrh založení květinového studia z pohledu marketingového komunikačního mixu
Autoři:
Sternad, Yana Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2023
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Tato bakalářská práce se zabývala návrhem fiktivního květinového studia, včetně jeho založení, popisu, názvu a vytváření jeho 3D modelu pro navrženi prostorového uspořádání prvků v něm. V rámci práce bylo navrhnuto květinové studio "Barvinok" o rozloze 59 m2. Plocha byla rozdělena na pět místnosti konkrétně na prodejní prostor, skladový prostor, sociální místnost, pomocný prostor a chladící jednotku. Nedílnou součásti práce bylo vytvoření webové stránky s nabízenými službami květinového studia včetně ukázek vlastních floristických prací.This bachelor's thesis dealt with the design of a fictitious flower studio, including its establishment, description, name, and creation of its 3D model to propose the spatial arrangement of elements within it. As part of the work, the "Barvinok" flower studio was created with an area of 59 m2. The area was divided into five rooms, specifically a sales area, storage area, social room, auxiliary space, and cooling unit. An integral part of the thesis was the creation of a website with the offered services of the flower studio, including examples of their own floral works.
Klíčová slova:
floristic creation; floristic disciplines; floristická tvorba; floristické disciplíny; marketing mix; marketingový mix; PR; webová stránka; website