Název:
Návrh on-line marketingové strategie pro kavárnu "Fügner Café"
Autoři:
Yerengaliyeva, Guldana Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2020
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Bakalářská práce se zabývá návrhem on-line marketingové strategie pro ka-várnu Fügner Café. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy marketingu, internetového mar-ketingu, všechny důležité pojmy, potřebné pro studium dané problematiky. Prak-tická část se věnuje analýze současného stavu společnosti, analýze konkurence. Na základě těchto analýz je sestavena SWOT tabulka a následně matice SWOT. Tato část obsahuje návrh webové stránky, návrhy a doporučení pro následující propagaci. Jde o SEO optimalizace webu, PPC reklama, propagace na sociálních sítích a kampaň na Google Ads. Na závěr praktické části je finanční zhodnocení všech marketingo-vých aktivit, potřebné k realizaci marketingové strategie.The bachelor's thesis deals with the proposal of an online marketing strategy for the Fügner Café. The work is divided into theoretical and practical part. The theoretical part defines the basic concepts of marketing, internet marketing, all important concepts needed to study the issue. The practical part is devoted to the analysis of the current state of society, the analysis of competition. Based on these analyses, a SWOT table and then a SWOT matrix are compiled. This section con-tains a website design, suggestions and recommendations for the following promotion. These include SEO optimization of the website, PPC advertising, promotion on social networks and a campaign on Google Ads. At the end of the practical part is a financial evaluation of all marketing activities needed to implement a marketing strategy.
Klíčová slova:
internet marketing; internet marketing tools; internetový marketing; marketing; marketing strategy; marketingová strategie; nástroje internetového marketingu; promotion; propagace; SEO; social networks; sociálni sítě; SWOT