Název:
Jednotný vizuálny štýl pre Termálne kúpele Malé Bielice
Autoři:
Struhárová, Xénia Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2015
Jazyk:
slo
Abstrakt: [cze][eng] Struhárová, X. Jednotný vizuální styl pro Termalní koupele Malé Bielice. Bakalařská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2015. Předmětem této bakalářské práce je tvorba jednotného vizuálního stylu pro Termální koupele Malé Bielice. Práce se zaobírá pojmy corporate identity (CI) a jejími klíčovými složkami s hlavním zaměřením na corporate design (CD), také popisuje vnímání CI zákazníky a okrajově je nastíněn potřebný základ z marketingu cestovního ruchu a koupelníctví. Praktická část hodnotí aktuální vizuální prezentaci koupelí a jejich nejbližší konkurence. Následně autor popisuje tvorbu nového jednotného stylu a jeho použití na základních tiskovinách a propagačních materiálech, a k závěru podává kritické zhodnocení zavedení CD v praxi. Na vytvoření grafických návrhů byl použit program Adobe Illustrator CS6 a Photoshop CS6.Struhárová, X. Corporate design for SPA Male Bielice. Bachelor thesis. Brno: Men-del university Brno, 2015. The subject of this Bachelor thesis is creation of corporate design for Ther-mal spa Male Bielice. The work deals with the concepts of corporate identity (CI) and its key components, with the main focus on corporate design (CD), it also describes the perception of customers on CI and marginally outlines the necessa-ry basis of tourism and spa marketing. Practical part evaluates the current visual presentation of the spa and its nearest rivals. Subsequently, the autor describes the creation of a new corporate design and its application on main printings and promotional materials, and at the conclusion gives a critical assessment of the implementation of CD in practice. For the creation of graphic designs has been used Adobe Illustrator and Photoshop CS6.
Klíčová slova:
grafický manuál; logotyp; podniková identita; podniková image; podniková komunikace; podniková kultura; podnikový design