Název:
Elektronický obchod B2C v České republice
Autoři:
Bystrianská, Lucie Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2020
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Bystrianská, L. Elektronický obchod B2C v České republice. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2020. Tato bakalářská práce se zaobírá elektronickým obchodem B2C v České republice. Zaměřuje se na zjištění současného stavu B2C e-commerce, jeho výhod a nevýhod pro prodávající i spotřebitele a analýzu internetového obchodu společnosti Tescoma. Vlastní práce spočívá ve zpracování primárních i sekundárních dat. Na základě těchto dat jsou sestaveny konkrétní analýzy vztahující se k e-shopu i společnosti jako celku. Dle dosažených výsledků jsou společnosti Tescoma navržena doporučení pro její marketingovou strategii.Bystrianská, L. E-commerce B2C in the Czech Republic. Bachelor thesis. Brno: Mendel University, 2020. This bachelor thesis deals with B2C e-commerce in the Czech Republic. It is focused on finding out the current state of B2C e-commerce, its advantages and disadvantages for sellers and customers and analysis of Tescoma’s online store. The work itself consists in the primary and secondary data processing. Based on this data, specific analyses relating to the e-shop and the company as the whole are compiled. According to the achieved results, recommendations for Tescoma’s marketing strategy are proposed to Tescoma.
Klíčová slova:
B2C trh; e-commerce; e-shop; electronic commerce; elektronický obchod; marketing na internetu; marketing on the internet; Tescoma