Název:
Marketingová strategie penzionu Krispenkeller
Autoři:
Rozkydálková, Pavla Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2014
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Hlavním předmětem bakalářské práce "Marketingová strategie pro penzion Krispenkeller" je analýza současného stavu marketingového plánu penzionu a návrh marketingové strategie na zefektivnění. První část bakalářské práce je zaměřena na literární rešerši, ve které jsou vymezeny důležité pojmy marketingu. Druhá část seznamuje se základními údaji o rodinném penzionu Krispenkeller a analyzuje současnou marketingovou situaci. Pro analýzu současného stavu jsou využity různé metody, jako SWOT a PESTE analýzy a jiné. Poslední část bakalářské práce podává návrh na zlepšení efektivnosti marketingové strategie a zvýšení návštěvnosti penzionu. Klíčová slovaThis bachelor thesis, called "Proposal of marketing strategy for family pension Krispenkeller", focuses on analyzing of current stage of marketing plan and suggestion for marketing strategy. First part contains theoretical interpretation of marketing in general and important marketing definition. Second part of this thesis presents basics information about family pension Krispenkeller and analyses current marketing situation. SWOT and SLEPT analysis had been used to analyze the current stage of pension. The last part of bachelor thesis gives a proposal for improving the efficiency of marketing strategy and increasing attendance.
Klíčová slova:
komunikační mix; marketing; marketingová strategie; marketingový mix; strategie; SWOT analýza