Název: Dopady konceptu Industry 4.0 na obchodní strategie podniků v odvětví automotive
Autoři: Hošek, Marek
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2020
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Automotive; business strategy; industrial revolution; Industry 4.0; obchodní strategie; průmysl 4.0; průmyslová revoluce

Instituce: Mendelova univerzita v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři Mendelovy univerzity.
Původní záznam: https://is.mendelu.cz/zp/index.pl?podrobnosti=102129

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-646981


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Mendelova univerzita v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2024-09-05, naposledy upraven 2024-09-06.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet