Název:
Dopady konceptu Industry 4.0 na obchodní strategie podniků v odvětví automotive
Autoři:
Hošek, Marek Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2020
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Hošek, M. Dopady konceptu Industry 4.0 na obchodní strategie podniků v odvětví Automotive. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2020. Výzkumným problémem diplomové práce jsou Dopady konceptu Industry 4.0 na obchodní strategie podniků v odvětví Automotive. Smyslem této práce je posoudit současnou úroveň zavedení konceptu Průmysl 4.0 ve firmách odvětví Automotive. Hlavní cílem diplomové práce je pak navrhnout doporučení, která povedou ke zlepšení obchodní strategie podniků, zvýšení adaptability a konkurenceschopnos-ti zaměstnanců v rámci implementace konceptu Průmysl 4.0. V diplomové práci je aplikován kvantitativní a kvalitativní výzkum. Pomocí těchto výzkumných metod je zkoumána úroveň zavedení jednotlivých prvků Průmyslu 4.0 a také vnímání, postoje či názory zaměstnanců firem v odvětví Automotive. Teoretická část práce se soustředí na historický kontext průmyslových revolucí a dále na vymezení sa-motné problematiky Průmysl 4.0, včetně současných tuzemských i zahraničních trendů.Hošek, M. Impacts of Industry 4.0 on business strategies of companies in Automotive. Diploma thesis. Brno: Mendel University, 2020. A research problem of diploma thesis is Impacts of Industry 4.0 on business strat-egies of companies in Automotive. The idea of diploma thesis is to evaluate the performance of implementation of Industry 4.0 in Automotive companies. The main goal of work is to draft recommendations to improvement of business strat-egies, adaptability and competitiveness of staffs in Automotive companies. In work is applied quantitative and qualitative research. Research is focused to eval-uate of implementation of separate elements of Industry 4.0, perception, opinions, attitudes of staffs in Automotive companies. The literary review is oriented on historical context of industrial revolutions, concept Industry 4.0 and related do-mestic and foreign trends.
Klíčová slova:
Automotive; business strategy; industrial revolution; Industry 4.0; obchodní strategie; průmysl 4.0; průmyslová revoluce