Název:
Koučování zaměstnanců v Komerční bance, a. s.
Autoři:
Sobotková, Lenka Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2011
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Diplomová práce se zabývá problematikou koučování. Podstatou práce je zhodnotit proces koučování bankovních poradců v regionální pobočce Komerční banky, a. s. v Brně a navrhnout změny a doporučení, které by vedly ke zlepšení současné situace. Teoretická část je věnována představení koučování a jeho účastníků. Dále je zde uveden průběh koučovacího rozhovoru, nástroje a techniky, které se používají a případné bariéry koučování. Výsledková část se zabývá popisem současného fungování koučování ve sledované pobočce banky, vyhodnocením dotazníkového průzkumu zaměřeného na spokojenost bankovních poradců s koučováním a statistik prodejů bankovních poradců. Na základě zjištěných poznatků jsou v závěru práce navrženy změny a doporučení, které by vedly k efektivnímu fungování koučování a k dosažení očekávaných výsledků.Diploma thesis deals with coaching. The thesis is based on evaluation of the coaching of bank consultants in the regional branch of Komerční banka, a. s. in Brno and on design changes and recommendations that would lead to improvement the current situation. The theoretical part introduces coaching and its participants, process of coaching interview, tools and techniques that are used and barriers in coaching. Results part describes coaching in the regional branch of bank, evaluates the questionnaire survey focused on satisfaction of bank consultants with coaching and sales statistics of bank consultants. Based on these results, changes and recommendations, that would lead to effective coaching and to achieve the expected results, are suggested.
Klíčová slova:
Komerční banka; koučování