Název:
Využití IT k propagaci města Chanty-Mansijsk
Autoři:
Martynova, Elizaveta Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2020
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Martynova, E. Využití IT k propagaci města Chanty-Mansijsk. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2020. Bakalářská práce se zabývá vytvořením návrhu marketingové strategie s využitím informačních technologií, jejímž cílem je zlepšení propagace města Chanty-Mansijsk z pohledu cestovního ruchu. Práce je rozdělena do dvou částí teoretické a praktické. Teoretická část se skládá z vymezení základních pojmů z cestovního ruchu a elektronického marketingu. Praktická část je určená pro analýzu součas-ného stavu propagace vybrané turistické destinace. Pro zjištění informace potřebné pro tuto část práce bude sloužit PESTE analýza, SWOT analýza, dotazníkové šetření a kvalitativní výzkum. Výsledky, zjištěné z provedené analýzy pak budou využité k definovaní jednotlivých kroků pro zlepšení propagace a zvýšení povědomí o dané turistické destinaci. Tyto kroky se budou týkat především úpravy oficiálních stránek a zlepšení propagace oblasti prostřednictvím sociálních sítí.Martynova, E. Promotion of the town Khanty-Mansijsk with the use of IT. Bachelor thesis. Brno: Mendel University, 2020. The bachelor thesis deals with the creation of marketing strategy with the use of information technologies in order to improve the promotion of Khanty-Mansijsk in the field of tourism. Thesis is divided in two parts – theoretical and practical part. The theoretical part consists of defining the basic concepts of tourism and electronic marketing. The practical part is designed to analyse the current state of promotion of a selected tourist destination. PESTE analysis, SWOT analysis, questionnaire survey and quality research will be used to find out the information needed for this part of the thesis. The results of the analysis will then be used to define individual steps to improve the promotion and public awareness of the tourist destination. These steps will primarily involve adjusting the official site and improving the promotion of the area through social networks.
Klíčová slova:
cestovní ruch; Chanty-Mansijsk; destinace; destination; electronic marketing; elektronický marketing; Khanty-Mansijsk; promotion; propagace; social networks; sociálni sítě; tourism; webová stránka; website