Název:
Marketingová strategie společnosti Back2life s.r.o.
Autoři:
Hrnčířová, Lenka Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2015
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Hrnčířová, L. Marketingová strategie společnosti Back2Life s.r.o. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2015. Tato bakalářská práce se zabývá tvorbou marketingové strategie pro firmu Back2Life s.r.o. Práce je rozdělena na dva celky. V první části práce jsou popsány základní teoretická východiska z oblasti marketingu služeb, marketingového mix a strategického marketingu. Druhá část se zabývá přenesením těchto poznatků do praxe. Praktická část obsahuje analýzu oborového prostředí a marketingového mixu. Dále pak primární výzkum a segmentaci trhu. Byla také navržena marketin-gová strategie zaměřující se na internetový marketing pro propagaci firmy.Hrnčířová, L. Marketing strategy of Back2Life company. Bachelor thesis. Brno: Mendel University, 2015. This bachelor thesis deals with development of marketing strategy for Back2Life company. Thesis is divided into two parts. In first part, author described funda-mental theoretical definitions from area of marketing of services, marketing mix and strategy marketing. The second part is focused on applying those theoretical basics in the praxis. This practical part contains an analysis of environment and marketing mix. Furthermore primary research and market segmentation. Author also came up with a marketing strategy focusing on internet marketing to promote the company.
Klíčová slova:
internetový marketing; krabičková dieta; marketing služeb; marketingová strategie; marketingový mix