Název:
Product placement a jeho vliv na chování spotřebitele
Autoři:
Slováčková, Tereza Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2015
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] SLOVÁČKOVÁ, T. Product placement a jeho vliv na chování spotřebitele. Brno, 2015. 205 s. Diplomová práce. Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta. Vedoucí práce: Ing. Martin Souček, PhD. Tato diplomová práce se zabývá zkoumáním product placementu v českém pro-středí a jeho vlivu na chování spotřebitele. Vlastní práce využívá metod eye-trackingového výzkumu a hloubkových rozhovorů. Na základě výsledků výzkumu jsou sestavena marketingová doporučení přímo využitelná v praxi.SLOVÁČKOVÁ, T. Product placement and its influence on consumer behaviour. Brno, 2015. 205 p. Master thesis. Mendel University in Brno, Faculty of Business and Economics. Thesis supervisor: Ing. Martin Souček, PhD. This diploma thesis deals with product placement in Czech environment and its influence on consumer behavior. Methods of eye-tracking and in-depth interviews have been used in the practical part of this thesis. Based on the results of the con-ducted research, marketing recommendations with possible practical application were created.
Klíčová slova:
chování spotřebitele; eye-tracking; product placement; umístění produktu; vnímání spotřebitele; české filmy; české seriály