Název:
Influencer marketing v oblasti sportu a jeho vliv na generaci Y
Autoři:
Hřebíčková, Michaela Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2021
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] HŘEBÍČKOVÁ, M. Influencer marketing v oblasti sportu a jeho vliv na generaci Y. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2021. Bakalářská práce se zabývá vlivem influencer marketingu v oblasti sportu na generaci Y, a to zejména na Instagramu. Tato práce se skládá z teoretické části a vlastní části práce, která obsahuje analýzu dat získaných pomocí kvalitativního šetření ve formě rozhovorů s 5 respondenty. Dále také obsahuje kvantitativní šetření v podobě dotazníků, kde odpovědělo 157 respondentů. Výsledky těchto šetření ukazují, že generace Y v oblasti spotu není příliš ovlivněna influencer marketingem, ale také že by firmy tento způsob propagace měly využívat a kombinovat ho i s jinými formami marketingové komunikace. Na základě těchto zjištění je navrženo doporučení pro firmy, s jakými jinými formami marketingové komunikace influencer marketing kombinovat.HŘEBÍČKOVÁ, M. Influencer marketing in the area of sport and its impact on generation Y. Bachelor thesis. Brno: Mendel University, 2021. The bachelor thesis deals with the impact of influencer marketing in the area of sport on generation Y, especially on Instagram. This thesis consists of a theoretical part and own part of the thesis, which includes an analysis of data acquired by qualitative survey in the form of interviews with 5 respondents. It also contains a quantitative survey in form of questionnaires, where 157 respondents answered. The results of these surveys show that generation Y in the area of sport is not much influenced by influencer marketing, but also that companies should use this method of promotion and combine it with other forms of marketing communication. Based on these findings, a recommendation is proposed for companies with which other forms of marketing communication influencer marketing to combine.
Klíčová slova:
Covid-19; generace Y; generation Y; influencer marketing; influencers; social networks; sociálni sítě; sport