Název:
Marketingové aspekty špecializovanej činnosti živnostenského podnikania
Autoři:
Hlbocká, Mária Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2015
Jazyk:
slo
Abstrakt: [cze][eng] Závěrečná práce je zaměřená na specializovanou činnost, kterou jsou výchovné koncerty. Tyto koncerty sjednává manažerka pro svého manžela. Pro zjištění spokojenosti a odezvy je zpracované dotazníkové šetření. Na základě dosažených výsledků jsou zformulovány návrhy na zlepšení ekonomické stránky podniku. V teoretické části jsou charakterizovány základní pojmy jako živnostenské podnikání, specializovaná činnost, služby, kultura, potřeby, obchodní vztahy.The final thesis focuses on specialized activity, which are educational concerts. These concerts negotiates the manager for her husband. Questionnaire survey is processed in order to find satisfaction and response. Based on the results achieved are formulated proposals to improve the economic business side. The theoretical part concludes the characteristics of the basic concepts such as skilled trades, specialized activity, service, culture, needs, business relationships.
Klíčová slova:
kultura; manažer; obchodní vztahy; potřeby; výchovné koncerty; závěrečná práce