Název:
Account management a jeho vliv na chování zákazníka
Autoři:
Dohnalová, Veronika Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2014
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Diplomová práce se zabývá account managementem, novým fenoménem v oblasti obchodních strategií. Zaměřuje se na popsání vztahu mezi account managerem a zákazníkem a na tvorbu ideálního modelu komunikace mezi nimi. Pro získání primárních dat byl realizován kvalitativní výzkum s 13 úspěšnými account managery. Výsledky výzkumu budou rozeslány osloveným account managerům a poslouží i studentům komerční komunikace, kteří se o práci account managera zajímají do budoucna.Diploma thesis deals with an account management, a new phenomenon in the area of business strategies. Thesis focuses on description of a relationship among account manager in advertising agency and its costumer as well as on creation of an ideal communication model between them. Primary data were collected by a qualitative research with 13 successful account managers. The research results will be provided to account managers and will also serve to students of commer-cial communication who are interested in account manager position for the future.
Klíčová slova:
account management; budování vztahu se zákazníky; chování zákazníka; řízení vztahů se zákazníky